Ny Kategori!♥

Hej nu ska jag ta bort hollywood saken och lägga till...<3

VeckansBröllopsfix..

Fick iden för min mamma och hennes sambo ska gifta sig i sommar.

Då kommer det vara brudkläning och frisyrer och så klart acessoarer.<33
Hoppas ni kommer gilla det.. och det kommer vara typ vilken tycker ni är finast. :D




Men det blir ingen Triangel imon, ska ditt på onsdag och jag och mamma och mammas sambo. Vi ska ha en hel

 dag på triangelen och mma ska kolla på brudkläning. Då behöver hon ju en expert att följa med.. hahahaha:D


me nu måste jag sova.. God Natt.<3









Kommentarer
Postat av: julia - http://www.julianilssonnn.blogg.se

Hejhej!

Nu har jag frågestund på min blogg, ställ gärna en eller flera frågor!

jag utser frågor och svarar sedan på dem!

ska försöka ta med så många som möjligt! :)

Tack i förhand! <3



Http://www.julianilssonnn.blogg.se



ps. Å romantiskt! <3

2011-01-03 @ 21:35:16
URL: http://julianilssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0