Fest!♥

Hej♥

Idag ska vi ha fest för Linn. Sen imon ska jag till pappa och träna lite förförsta gången på Wellnes :D

men nu ska jag duscha och  sätta på min lösnaglar ni för se dom sen.<3

Igår när vi shoppade blev jag och Ida skiträdda för en kille(vissa vet nog vem) följde efter oss och Vinkade till Ida<3

Vi sprang in på H&M och fick lungna oss för båda skakade.<3

Igår shoopade jag kläder till första dag i skolan.<3






Rösta finest awards .Det finns jättemånga att rösta på som Isabelle Strömberg,Foki och Kissie och många mer..<3 Du kan rösta varje dag. :D

http://finest.se/awards/site/

Kommentarer
Postat av: Maja

Kul att se kläderna♥

2011-01-08 @ 16:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0