Heeeju/STORT PROBLEM!

Helllllo alla bakom datorskärmarna...

Elvira här har ett riktigt stort problem, och det är att jag är hos pappa och imon ska jag till åsa(pappas flickvän)

och får inte ha datorn me! så detta är min lördag och söndag bloggning.
imon blir det stan med alla och typ ska shoppa lite och äta. kanske ska ha en tröja på H&M...

 

Men,men nu sitter jag och kollar på idol. hejar på DANIEL(blev det rätt nu Kajsa och Ida ;D)

har precis ätit tacos, och hon som äger huset som vi bor i kom upp men en stor äppelpaj till oss och vaniljsås.så nu sk man snart äta det.


Jag fick reda på att om 2 veckor på Fredagen eller lördagen ska vi till ULLARED för första gången för mig!<33

Tyvärr har jag inga bilder på denna dator så bjuder på lite "gammla" bilder som redan jag har bloggat med!


Smile Every Day!<33

 




 

Systrar!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0