Goood M0rgon!♥

God morgon....eller kanske eftermiddag.
Nu har jag äntligen vaknat. kanske lite sent men det blev sent igår.

igår firade vi mamma och morfar och Angneta och min moster kom.

förrätt blev det olika små rätter som tapas.
huvudrätt blev det kalkon med potatis och någon sås
sen till efterrätt blev det marängtårta med bär.


Men nu kollar jag på repsisen av idol.
Jag hejar på Danel!!♥


 YEEs såg just nu att Cirkus Möller ska börja igen på Fredag halv 10.!!


igår var jag med Kajsa och vi tog lite bilder här kommer några!<3



Nej nu måste jag äta lite frukost känner att magen kurrar...
 

kanske bloggar lite sen.

Smile Every Day//Elvira♥






















ÖÖ Kolla min näsa!










Kommentarer
Postat av: HMeanjnay

Diggar kajsa med näsan!:DD hahahaha

2010-10-18 @ 15:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0