Söndag :D

Lite dålig bloggning jag vet!

men nu är jag hemma hos pappa och kan bara inte sluta lyssna på  en jättebra låt! :D

HoldMyHand:D

Det är en ny låt som Michael Jackson och Akon har gjort.. Lite rolig för den är ny men Michael är ju död? :C
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tycker den nya ica reklamen är skitrolig...:D

UlfsFjortisFylla
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen är det ju Maddi som är 11 år som är jätteduktigt!<3 :D

MaddiJane

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen är det ju Idol sången som är bra med!<33

Idol2010-AllINeedIsYou

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Sen mina 2 favvolåtar måste jag ju me lägga in!<33

GottNyttJul-SeanBanan





September-Mikrofonkåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0