Onsdag!<33

Idag var man i skolan och jag hade syslöjd i början!<33

Sen blev det tråkigare och tråkigare!!<3

Sen när vi slutat gömde några personer mina saker som jag inte hittade, så då blev man kvar i skolan typ en halvtimme. Men hittade inte min vante men sen kom min snälla pojkvän Viktor med den, Men jag var ju smart och inte satte på mig den för sen ramlade jag och tog i mot med handen utan vante så det blev kallt och handen blev lite röd!<33

Nu när jag kom hem har jag pluggat matte och lyssnar på SeptermberMicrofonKåt ♥♥ Min favvolåt!♥

sen imon ska jag till pappa så får kolla om det blir en lite bloggning då!<33


Juste fick Lindor av min bonuspappa för han har varit i brasilen.♥






















Kommentarer
Postat av: viktor

gör allt för diig <33

2010-12-08 @ 18:55:26
Postat av: Elvira♥

Hahaha<33

2010-12-08 @ 19:18:14
URL: http://elviraaaas.blogg.se/
Postat av: viktor

även om de va jag som gömde vanten haha <33

2010-12-08 @ 22:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0