OMG!! :D

Jag bara sökte runt lite på google så kom jag till denna sidan:AllaDockerFinnsHär-OchMycketM
Där är den människor som klär små dockor som vad som hälst här kommer alla jag tyckte va söta.
Skriver under vad det är!<3


Detta är Bella i Twilight


Bara ngn med fin klänning! :D

Ngn med fin klänning igen!<3

Kronprinssan Viktoria

Edward i Twilight

Isdrottningen i Narnia

Harry potter

Ngn med fin klänning

Miss Piggi i mupparna

Miss Piggi

Om du har sett En Prinssesas dagbok är det huvudpersonen


Och detta är hennes farmor!<3

Ron i Harry Potter


Ngn med fin klänning

Viktoria i Twilight

Bebis

Bebis

Bebis



Marilyn Moonre

Tjejen i Titanic

Bebis Rapunsel


Alice i Underlandet


Drottningen i Underlandet


Vita drottningen i Underlandet


Hattmarkeren i UnderLandet


Fluffy klänning:D


Fin klänning


Konstig klänning

Vet inte! :D



Snövit


Lilla sjöjungfrun



Lilla Marliyn Moonre


Askungen...







Det finns mycket mer så kolla in sidan!<33


Kommentarer
Postat av: viktor

oj fina dom va ju lika <33

2010-12-21 @ 15:15:16
Postat av: viktor

kul idag och äntligen tror du et vad jag menar ;)<333

2010-12-21 @ 15:27:10
Postat av: Anonym

Heejj! Tack så myckee!

Puss love you!

2010-12-21 @ 20:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0